Etykieta biznesowa

Międzynarodowy rozwój polskich firm stawia przed menedżerami kolejne wyzwania. Negocjują oni z klientami z innych krajów i kręgów kulturowych, spotykają się z władzami poszczególnych państw i przedstawicielami dyplomacji, organizują wydarzenia o charakterze formalnym i nieformalnym, z udziałem ważnych zagranicznych gości.

Opracowaliśmy szkolenie, które pozwala poczuć się w takich sytuacjach znacznie pewniej i tym samym realizować zakładane cele biznesowe. Szkolenie trwa 8 godzin ( lub w wersji dwudniowej po cztery godziny).

W Instytucie Heweliusza poprowadzi je Tomasz Orłowski, wieloletni ambasador Polski we Francji i Włoszech, szef Protokołu Dyplomatycznego oraz wiceminister spraw zagranicznych. Ambasador tytularny.

Zobacz więcej o prowadzącym

 
Najbliższe terminy szkolenia:
 
  • czwartek, 21 stycznia, godz. 13.00-17.00
  • piątek, 22 stycznia, godz. 9.00-13.00
 
  • czwartek, 25 lutego, godz. 13.00-17.00
  • piątek, 26 lutego, godz. 9.00-13.00

Co daje szkolenie?

  • Znajomość międzynarodowego kodu uprzejmości i umiejętność jego zastosowania
  • Plan przygotowania strategicznej wizyty zagranicznego klienta lub otwarcia zagranicznego oddziału firmy
  • Wskazówki dotyczące prowadzenia ważnych rozmów i negocjacji z zagranicznym partnerem, klientem, przedstawicielem władz
  • Umiejętność odnalezienia się na przyjęciach nieformalnych

Szkolenie prowadzone jest w formie online.

Kontakt


Instytut Heweliusza Sp. z o.o.
Rynek 5
50-106 Wrocław

biuro@instytut-heweliusza.pl

Napisz do nas

Program

Moduł 1: Międzynarodowa etykieta w biznesie: wstęp

  • Etykieta, czyli dobre maniery
  • Pojęcia i zasady rządzące dobrym wychowaniem
  • Najważniejsze elementy savoir-vivre

Moduł 2: Wydarzenia o randze międzynarodowej

  • Różnorodność kulturowa
  • Wizyty zagranicznych gości
  • Ważne wydarzenia firmowe dziejące się za granicą (otwarcie własnego biura, fabryki, uczestnictwo w targach)

Moduł 3: Międzynarodowa komunikacja w biznesie

  • Etykieta językowa
  • Komunikacja werbalna
  • Komunikacja niewerbalna. Język ciała
  • Negocjacje międzynarodowe

Moduł 4: Kontakty nieformalne w biznesie

  • Przyjęcia
  • Zachowanie przy stole
  • Ubiór