Public Leadership - jak skutecznie prowadzić kampanię | Instytut Heweliusza

Public Leadership – jak skutecznie prowadzić kampanię

Komunikacja z mieszkańcami to kluczowy obszar dla każdego, kto wiąże swoją przyszłość ze sferą publiczną czy samorządową. Umiejętne docieranie do odbiorców i kreowanie właściwego wizerunku to fundament budowania i wzmacnia nowoczesnego, sprawnego i charyzmatycznego przywództwa.

Organizator:

InstytutHeweliusza                                

 

 

Profil uczestnika

  • Poszukujący odpowiedzi, jak budować strategie PR-owe,
  • Chcący dowiedzieć się, jak tworzyć i zarządzać zespołami do komunikacji,
  • Szukający odpowiedzi na pytanie, jak zorganizować i prowadzić skuteczne kampanie w życiu publicznym.

Cel studium

  • Celem studium Public Leadership jest przekazanie i usystematyzowanie niezbędnej wiedzy do zarządzania całą sferą komunikacji z mieszkańcami,
  • Program został przygotowany w taki sposób, aby przekazywana wiedza miała maksymalnie praktyczny charakter. Dlatego większość zajęć będzie prowadzona w formie warsztatowej i polegać będzie na analizowaniu konkretnych przypadków - także takich, które zostały zindywidualizowane i spersonalizowane dla grupy słuchaczy.
  • Kompleksowość programu w połączeniu z warsztatowym, indywidualnym podejściem stanowi o unikalności studium. A uczestnicy po jego ukończeniu posiądą i usystematyzują konkretną, praktyczną wiedzę o najważniejszych aspektach nowoczesnej komunikacji: od strategii, przez bieżące zarządzanie, po skuteczne kampanie i kreowanie pozytywnego wizerunku.

Program studium

  • Wystąpienia publiczne
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi i prowadzenie kampanii marketingowych
  • Budowanie zespołów PR-owych i zarządzanie komunikacją
  • Kampania w praktyce

Wykładowcy

Daria Domaradzka-Guzik – praktyk, szkoleniowiec, trener, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w negocjacjach, kreowaniu wizerunku oraz rozwoju obszarów komunikacji.

Jarosław Chęciński – od 20 lat związany z marketingiem internetowym. Specjalizuje się w reklamie, mediach społecznościowych, analityce, projektowaniu stron WWW, SEO.

Zuzanna Gołębiewska – od 5 lat zarządza największymi miejskim profilami w mediach społecznościowych w Polsce. Coach SoMe, prowadzi szkolenia dla podmiotów administracyjnych i biznesu z zakresu kontent marketingu, języka i narzędzi internetu.

Tomasz Piotrowski – Manager w sektorze publicznym nadzorujący blisko 1000 pracowników, uczestniczący we wszystkich procesach strategicznych, odpowiedzialny za komunikację i budowanie marki Łodzi. Współzałożyciel agencji reklamowej 360 stopni.

Łukasz Goss – Dyrektor Biura Promocji i Nowych Mediów w Urząd Miasta Łodzi.

Tomasz Trela – ekonomista, samorządowiec, był radnym Rady Miejskiej w Łodzi, zastępcą prezydenta Łodzi, Poseł na Sejm IX kadencji (od 2019 r.).

Dariusz Joński – polski polityk i samorządowiec, w 2010 zastępca pełniącego funkcję prezydenta Łodzi, poseł na Sejm VII i IX kadencji.

Informacje praktyczne

Miasta:

  • Wrocław
  • Łódź
  • Katowice
  • Kraków
  • Trójmiasto

 

Dla kogo?

  • Dla samorządowców i osób publicznych,
  • Menedżerów średniego i wyższego szczebla pracujących w sektorze publicznym, 
  • Dla osób związanych zawodowo ze sferą komunikacji z mieszkańcami. 
  •  

Jak wygląda rekrutacja?

Słuchaczami studium Public Leadership mogą zostać osoby, które spełniają przynajmniej jeden z poniższych warunków: legitymują się dyplomem ukończenia studiów wyższych:

  • licencjackich, inżynierskich lub magisterskich posiadający doświadczenie zawodowe (minimum roczny staż pracy na stanowisku managerskim),
  • posiadają doświadczenie zawodowe w obszarze szeroko pojętej komunikacji w jednostkach samorządu gminnego, jego jednostkach, instytucjach lub spółkach (minimum roczny staż pracy na stanowisku),
  • są radnymi gminnymi, powiatowymi lub wojewódzkimi albo wójtami, burmistrzami, prezydentami miast lub kandydatami na te stanowiska, zasiadają w parlamencie lub będą się ubiegać o mandat posła lub senatora.

Organizacja zajęć:

  • 100% język wykładowy polski
  • zajęcia w modelu hybrydowym (3 dni stacjonarnie, 1 dzień on-line)
  • cztery 6-godzinne zjazdy
  • zajęcia indywidualne i warsztatowe

Dyplom

Absolwenci otrzymują dyplom ukończenia studium Public Leadership, wydawany przez Instytut Heweliusza, jednostki oświatowej wyspecjalizowanej w inicjowaniu, tworzeniu i prowadzeniu unikatowych programów edukacyjnych.

Źródła dofinansowania

Projekt został wpisany do Bazy Usług Rozwojowych. Można otrzymać na niego dofinansowanie w: Powiatowych Urzędach PracyPodmiotowym Systemie FinansowaniaKrajowym Funduszu SzkoleniowymPaństwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, u swojego pracodawcy (gmina, spółka) i w regionalnych instytucjach wdrażających.

 

Co dalej?

Masz pytania? Jesteś zainteresowany? Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy

Opiekunowie programu

Wrocław:
Ilona Byra
ilona.byra@instytut-heweliusza.pl
Tel. 507 094 823
Łódź:
Katarzyna Owczarek
katarzyna.owczarek@instytut-heweliusza.pl
Tel. 507 094 823
Katowice:
Paweł Piasecki
pawel.piasecki@instytut-heweliusza.pl
Tel. 692 899 336
Kraków:
Sebastian Sasa
sebastian.sasa@instytut-heweliusza.pl
Tel. 691 979 889