Komunikacja z mieszkańcami to kluczowy obszar dla każdego, kto wiąże swoją przyszłość ze sferą publiczną czy samorządową. Umiejętne docieranie do odbiorców i kreowanie właściwego wizerunku to fundament budowania i wzmacnia nowoczesnego, sprawnego i charyzmatycznego przywództwa.
Organizator:
Daria Domaradzka-Guzik – praktyk, szkoleniowiec, trener, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w negocjacjach, kreowaniu wizerunku oraz rozwoju obszarów komunikacji.
Jarosław Chęciński – od 20 lat związany z marketingiem internetowym. Specjalizuje się w reklamie, mediach społecznościowych, analityce, projektowaniu stron WWW, SEO.
Zuzanna Gołębiewska – od 5 lat zarządza największymi miejskim profilami w mediach społecznościowych w Polsce. Coach SoMe, prowadzi szkolenia dla podmiotów administracyjnych i biznesu z zakresu kontent marketingu, języka i narzędzi internetu.
Tomasz Piotrowski – Manager w sektorze publicznym nadzorujący blisko 1000 pracowników, uczestniczący we wszystkich procesach strategicznych, odpowiedzialny za komunikację i budowanie marki Łodzi. Współzałożyciel agencji reklamowej 360 stopni.
Łukasz Goss – Dyrektor Biura Promocji i Nowych Mediów w Urząd Miasta Łodzi.
Tomasz Trela – ekonomista, samorządowiec, był radnym Rady Miejskiej w Łodzi, zastępcą prezydenta Łodzi, Poseł na Sejm IX kadencji (od 2019 r.).
Dariusz Joński – polski polityk i samorządowiec, w 2010 zastępca pełniącego funkcję prezydenta Łodzi, poseł na Sejm VII i IX kadencji.
Miasta:
Dla kogo?
Jak wygląda rekrutacja?
Słuchaczami studium Public Leadership mogą zostać osoby, które spełniają przynajmniej jeden z poniższych warunków: legitymują się dyplomem ukończenia studiów wyższych:
Organizacja zajęć:
Dyplom
Absolwenci otrzymują dyplom ukończenia studium Public Leadership, wydawany przez Instytut Heweliusza, jednostki oświatowej wyspecjalizowanej w inicjowaniu, tworzeniu i prowadzeniu unikatowych programów edukacyjnych.
Źródła dofinansowania
Projekt został wpisany do Bazy Usług Rozwojowych. Można otrzymać na niego dofinansowanie w: Powiatowych Urzędach Pracy, Podmiotowym Systemie Finansowania, Krajowym Funduszu Szkoleniowym, Państwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, u swojego pracodawcy (gmina, spółka) i w regionalnych instytucjach wdrażających.