Public Leadership - jak skutecznie prowadzić kampanię | Instytut Heweliusza

Public Leadership – jak skutecznie prowadzić kampanię

Komunikacja z mieszkańcami to kluczowy obszar dla każdego, kto wiąże swoją przyszłość ze sferą publiczną czy samorządową. Umiejętne docieranie do odbiorców i kreowanie właściwego wizerunku to fundament budowania i wzmacnia nowoczesnego, sprawnego i charyzmatycznego przywództwa.

Organizator:

InstytutHeweliusza                                

 

 

Zajęcia

Gwarantujemy edukację w gronie najlepszych specjalistów, w sposób nowoczesny i praktyczny.

Wykładowcy

Wśród wykładowców są wybitni praktycy i specjaliści z zakresu finansów, zarządzania, marketingu, prawa, mediów.

Relacje

Program wybierają samorządowcy z całej Polski, co umożliwia wymianę doświadczeń i integrację środowiska samorządowego.

Kadra

Poznaj prowadzących

  • Dariusz Joński

    Polski polityk i samorządowiec.

  • Tomasz Trela

    Ekonomista, samorządowiec. Od 2010 r. był radnym Rady Miejskiej w Łodzi, w latach 2014-2019 był zastępcą prezydenta Łodzi. Wiceprzewodniczący Sojuszu Lewicy Demokratycznej oraz przewodniczący Sojuszu w województwie łódzkim. Poseł na Sejm IX kadencji (od 2019 r.).

  • Daria Domaradzka-Guzik

    Praktyk. Zawodowo – Szkoleniowiec, Trener, Wykładowca Akademicki i Partner Zarządzający w firmie szkoleniowej Rivigo.eu.

    Skutecznie szkoli zespoły sprzedażowe, liderów, pracowników administracji publicznej, polityków, parlamentarzystów, kadrę managerską niższego i wyższego szczebla.

  • Zuzanna Gołębiewska

    Coach SoMe, prowadzi szkolenia dla podmiotów administracyjnych i biznesu z zakresu kontent marketingu, języka i narzędzi internetu.

  • Jarosław Chęciński

    Specjalizuje się w reklamie, mediach społecznościowych, analityce, projektowaniu stron WWW, SEO.

  • Łukasz Goss

    Absolwent filologii polskiej na Uniwersytecie Łódzkim. Pracował w lokalnym oddziale TVP w Łodzi. Dyrektor Biura Promocji i Nowych Mediów w Urzędzie Miasta Łodzi.

  • Tomasz Piotrowski

    Manager w sektorze publicznym nadzorujący blisko 1000 pracowników, uczestniczący we wszystkich procesach strategicznych, odpowiedzialny za komunikację i budowanie marki Łodzi.

Profil uczestnika

  • Poszukujący odpowiedzi, jak budować strategie PR-owe,
  • Chcący dowiedzieć się, jak tworzyć i zarządzać zespołami do komunikacji,
  • Szukający odpowiedzi na pytanie, jak zorganizować i prowadzić skuteczne kampanie w życiu publicznym.

Cel studium

  • Celem studium Public Leadership jest przekazanie i usystematyzowanie niezbędnej wiedzy do zarządzania całą sferą komunikacji z mieszkańcami,
  • Program został przygotowany w taki sposób, aby przekazywana wiedza miała maksymalnie praktyczny charakter. Dlatego większość zajęć będzie prowadzona w formie warsztatowej i polegać będzie na analizowaniu konkretnych przypadków - także takich, które zostały zindywidualizowane i spersonalizowane dla grupy słuchaczy.
  • Kompleksowość programu w połączeniu z warsztatowym, indywidualnym podejściem stanowi o unikalności studium. A uczestnicy po jego ukończeniu posiądą i usystematyzują konkretną, praktyczną wiedzę o najważniejszych aspektach nowoczesnej komunikacji: od strategii, przez bieżące zarządzanie, po skuteczne kampanie i kreowanie pozytywnego wizerunku.

Program studium

Wystąpienia publiczne Daria Domaradzka-Guzik

Główne wątki warsztatu to budowanie profesjonalnego wizerunku podczas wystąpień publicznych, dbanie o spójność przekazu i utrzymanie uwagi odbiorcy.

Zarządzanie mediami społecznościowymi i prowadzenie kampanii marketingowych Jarosław Chęciński, Zuzanna Gołębiowska

Zajęcia pozwolą lepiej zrozumieć nowe media zarówno w kontekście ich języka jak i przekazu.

Budowanie zespołów PR-owych i zarządzanie komunikacją Tomasz Piotrowski, Tomasz Trela

Zajęcia stanowią esencjonalną informację o tym jak budować zespół PR-owy, jak nim zarządzać w praktyce oraz jak stworzyć sprawnie działającą machinę komunikacyjną.

Kampania w praktyce Łukasz Goss, Dariusz Joński

Praktyczny warsztat, podczas którego politycy z wieloletnim stażem na szczeblu samorządowym i parlamentarnym dzielić się będą  swoimi doświadczeniami związanymi z przygotowywaniem i prowadzeniem kampanii wyborczej.

Informacje praktyczne

Miasta:

  • Wrocław
  • Łódź
  • Katowice
  • Kraków
  • Trójmiasto

 

Dla kogo?

  • Dla samorządowców i osób publicznych,
  • Menedżerów średniego i wyższego szczebla pracujących w sektorze publicznym, 
  • Dla osób związanych zawodowo ze sferą komunikacji z mieszkańcami. 
  •  

Jak wygląda rekrutacja?

Słuchaczami studium Public Leadership mogą zostać osoby, które spełniają przynajmniej jeden z poniższych warunków: legitymują się dyplomem ukończenia studiów wyższych:

  • licencjackich, inżynierskich lub magisterskich posiadający doświadczenie zawodowe (minimum roczny staż pracy na stanowisku managerskim),
  • posiadają doświadczenie zawodowe w obszarze szeroko pojętej komunikacji w jednostkach samorządu gminnego, jego jednostkach, instytucjach lub spółkach (minimum roczny staż pracy na stanowisku),
  • są radnymi gminnymi, powiatowymi lub wojewódzkimi albo wójtami, burmistrzami, prezydentami miast lub kandydatami na te stanowiska, zasiadają w parlamencie lub będą się ubiegać o mandat posła lub senatora.

Organizacja zajęć:

  • 100% język wykładowy polski
  • zajęcia w modelu hybrydowym (3 dni stacjonarnie, 1 dzień on-line)
  • cztery 6-godzinne zjazdy
  • zajęcia indywidualne i warsztatowe

Dyplom

Absolwenci otrzymują dyplom ukończenia studium Public Leadership, wydawany przez Instytut Heweliusza, jednostki oświatowej wyspecjalizowanej w inicjowaniu, tworzeniu i prowadzeniu unikatowych programów edukacyjnych.

Źródła dofinansowania

Projekt został wpisany do Bazy Usług Rozwojowych. Można otrzymać na niego dofinansowanie w: Powiatowych Urzędach PracyPodmiotowym Systemie FinansowaniaKrajowym Funduszu SzkoleniowymPaństwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, u swojego pracodawcy (gmina, spółka) i w regionalnych instytucjach wdrażających.

 

Opinie o programie
  • Nasz program daje dostęp do najbardziej aktualnej wiedzy na temat samorządu oraz
    przegląd najlepszych europejskich rozwiązań dla polskich miast i gmin. Zajęcia prowadzą
    praktycy zarządzania, cenieni specjaliści z zakresu finansów, prawa, marketingu i wysokiej
    klasy naukowcy z renomowanych ośrodków akademickich

    Ilona Byra
    Prezes Instytutu Heweliusza.
  • Spotkania z ludźmi z pierwszych stron gazet, politykami, fachowcami, dziennikarzami, ale
    nie tylko. To także świetna okazja do rozmowy z innymi samorządowcami i poznania ich
    punktu widzenia na zmiany zachodzące w Polsce

    Marcin Gołaszewski
    Przewodniczący rady miejskiej w Łodzi
  • Od lat uczę tego, jak skutecznie zarządzać mową ciała. I wiem, że warsztatowe podejście w
    tym obszarze sprawdzi się najlepiej. Na zajęciach pokażę Państwu jak opanować stres i jak
    radzić sobie z prawdziwą tremą. Co zrobić, aby komunikacja niewerbalna i mowa ciała
    skutecznie wspierały wystąpienia publiczne

    Daria Domaradzka-Guzik
    Wykładowca akademicki i trener komunikacji.
  • Miałem okazję pracować z trzema premierami, marszałkiem Sejmu i kilkunastoma
    ministrami. Za każdym razem w tym, co robiliśmy najważniejsze było nie tylko to „co”
    chcemy mówić, ale także było istotne „jak” chcemy to powiedzieć, a przede wszystkim:
    „dlaczego”. Na tych studiach dowiecie się: co, jak i dlaczego

    Edi Pyrek
    Ekspert od kreowania wizerunku.

Co dalej?

Masz pytania? Jesteś zainteresowany? Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy

Opiekunowie programu

Wrocław:
Ilona Byra
ilona.byra@instytut-heweliusza.pl
Tel. 507 094 823
Łódź:
Katarzyna Owczarek
katarzyna.owczarek@instytut-heweliusza.pl
Tel. 507 094 823
Katowice:
Paweł Piasecki
pawel.piasecki@instytut-heweliusza.pl
Tel. 692 899 336
Kraków:
Sebastian Sasa
sebastian.sasa@instytut-heweliusza.pl
Tel. 691 979 889