Ekonomistka, absolwentka Akademii Psychologii Przywództwa organizowanej przez Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej, Uniwersytetu Łódzkiego w zakresie Zarządzania Finansami Unijnymi oraz Akademii Leona Koźmińskiego w zakresie Employer Branding – Zarządzanie wizerunkiem pracodawcy.
Menadżerka z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami o bardzo różnej skali i zasięgu oraz zespołami – od małych w bezpośredniej relacji, po kilkudziesięcioosobowe, rozproszone po wielu miastach w Polsce.
Od dwóch dekad związana z branżą medialną, zarówno po stronie biznesu jak i contentu. Współodpowiedzialna za proces transformacji mediów w kierunku cyfrowym oraz rozbudowę modelu subskrypcyjnego w zarządzanych obszarach.
Współpracuje z fundacjami (np. Unaweza Martyny Wojciechowskiej, Kulczyk Foundation, Avalon, Centrum Praw Kobiet), inicjuje i angażuje się w projekty o wymiarze społecznym – nadające priorytet podnoszeniu jakości życia osób ze środowisk nieuprzywilejowanych oraz niwelowaniu wykluczeń wynikających z niepełnosprawności lub sytuacji ekonomicznej, oraz zdrowotnym – kładących nacisk na profilaktykę zdrowia i równy dostęp do opieki medycznej.
Wieloletnia dyrektorka programowa ogólnopolskiej konferencji „Kobiety wiedzą, co robią”, której głównym założeniem jest walka o równe prawa kobiet we wszystkich obszarach ich życia oraz budowanie wspólnoty kobiet z różnych środowisk. Twórczyni podcastu Wysokich Obcasów poruszającego m.in. wątki parentingowe i herstoryczne.
Uwielbia kontakt z przyrodą, a najchętniej odpoczywa podczas pieszych wypraw. Jedna z nich prowadzi linią brzegową Bałtyku, którą przeszła w całości.