Public Leadership Zarządzanie Strategiczne | Instytut Heweliusza

Public Leadership – Zarządzanie Strategiczne i Operacyjne

Komunikacja z mieszkańcami to kluczowy obszar dla każdego, kto wiąże swoją przyszłość ze sferą publiczną czy samorządową. Umiejętne docieranie do odbiorców i kreowanie właściwego wizerunku to fundament budowania i wzmacnia nowoczesnego, sprawnego i charyzmatycznego przywództwa.

Komu dedykowane jest Studium Public Leadership?
  • Wszystkim, którzy poszukują odpowiedzi jak budować strategie PR-owe.
  • Każdemu, kto chce dowiedzieć się jak tworzyć i zarządzać zespołami do komunikacji.
  • Szukającym odpowiedzi na pytanie jak zorganizować i prowadzić skuteczne kampanie w życiu publicznym.


  • Z uwagi na rozległość zagadnienia proponujemy Państwu dwa warianty studium: zarządzanie strategiczne i zarządzanie operacyjne. Oba dedykowane są różnym grupom odbiorców, a ich programy są komplementarne.

Organizatorzy:

InstytutHeweliusza                                

 

 

Zajęcia

Gwarantujemy edukację w gronie najlepszych specjalistów, w sposób nowoczesny i praktyczny.

Wykładowcy

Wśród wykładowców są wybitni praktycy i specjaliści z zakresu finansów, zarządzania, marketingu, prawa, mediów.

Relacje

Program wybierają samorządowcy z całej Polski, co umożliwia wymianę doświadczeń i integrację środowiska samorządowego.

Kadra

Poznaj prowadzących

  • inż. Robert Gudowski

    Ekonomista, analityk biznesu, skarbnik w JST, wykładowca zagadnień z zakresu finansów publicznych i analizy budżetu na Wrocławskiej Akademii Biznesu w Naukach Stosowanych.

  • dr Kacper Siwek

    Skarbnik Miasta Świdnica, z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym w sferze zarządzania finansami samorządowymi.

  • Krzysztof Łapiński

    Polski polityk i samorządowiec. W latach 2015-2017 poseł na Sejm VIII kadencji, w latach 2017-2018 rzecznik prasowy prezydenta i sekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta RP.

  • Tomasz Trela

    Ekonomista, samorządowiec. Od 2010 r. był radnym Rady Miejskiej w Łodzi, w latach 2014-2019 był zastępcą prezydenta Łodzi. Wiceprzewodniczący Sojuszu Lewicy Demokratycznej oraz przewodniczący Sojuszu w województwie łódzkim. Poseł na Sejm IX kadencji (od 2019 r.).

  • Michał Kamiński

    Poseł, deputowany do Parlamentu Europejskiego, rzecznik prasowy prezydenta Lecha Kaczyńskiego, sekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, senator, wicemarszałek Senatu.

  • Maciej Gałecki

    Założyciel i CEO Bluerank, wiodącej agencji marketingu internetowego, która pracuje dla największych polskich i światowych marek. Prelegent, autor publikacji w obszarze online marketingu. Laureat i zdobywca wyróżnień w konkursach menedżerskich.

  • Marcin Górski

    Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Uzyskał stopień doktora nauk prawnych (2006 r.) i doktora habilitowanego nauk prawnych (2020 r.) w UŁ. Adiunkt Katedry Europejskiego Prawa Konstytucyjnego Uniwersytetu Łódzkiego. Autor ok. 170 publikacji naukowych, głównie z dziedziny prawa UE, prawa międzynarodowego, ochrony praw człowieka i prawa konstytucyjnego.

  • Edi Pyrek

    Przez 8 lat zajmował się polityką – szkolił i doradzał 3 premierom, marszałkowi sejmu, kilku ministrom oraz prof. Relidze w czasie jego kampanii prezydenckiej. Pracował w Afganistanie po 9.11 jako negocjator pokojowy. Szkolił opozycję białoruską oraz CEO największych firm w Polsce. Po 89 był doradcą ministra ochrony środowiska prof. Stefana Kozłowskiego w pierwszym rządzie solidarnościowym.

  • Krzysztof Kwiatkowski

    Prawnik, polityk i urzędnik państwowy. Senator VII i X kadencji (2007–2011, od 2019), poseł na Sejm VII kadencji (2011–2013). W latach 2009–2011 minister sprawiedliwości, w latach 2009–2010 prokurator generalny, w latach 2013–2019 prezes Najwyższej Izby Kontroli.

  • Wojciech Cwalina

    Psycholog biznesu. Zajmuje się psychologią marketingu politycznego, psychologicznymi mechanizmami związanymi z oddziaływaniem mediów masowych na postawy i zachowania społeczeństwa oraz marketingiem środowiskowym.

  • Mirosław Oczkoś

    Właściciel firmy doradczo- szkoleniowej „OCZKOŚ PERFECT IMAGE”. Aktor, reżyser filmowy i telewizyjny.

    Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

    Doradca i mentor wizerunkowy ludzi biznesu, polityki, show biznesu.

  • Daria Domaradzka-Guzik

    Praktyk. Zawodowo – Szkoleniowiec, Trener, Wykładowca Akademicki i Partner Zarządzający w firmie szkoleniowej Rivigo.eu.

    Skutecznie szkoli zespoły sprzedażowe, liderów, pracowników administracji publicznej, polityków, parlamentarzystów, kadrę managerską niższego i wyższego szczebla.

  • Marcin Kwintkiewicz

    Absolwent filologii klasycznej na Uniwersytecie Łódzkim i podyplomowo marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. 

Profil uczestnika

  • Osoby ambitne, które zainteresowane są zdobyciem nowych kwalifikacji niezbędnych do skutecznej komunikacji z mieszkańcami.
  • Program przeznaczony jest dla różnorodnego grona odbiorców: samorządowców i osób publicznych, menedżerów średniego i wyższego szczebla pracujących w sektorze publicznym, osób związanych zawodowo ze sferą komunikacji z mieszkańcami.

Cel studium

  • Celem studium Public Leadership jest przekazanie i usystematyzowanie niezbędnej wiedzy do zarządzania całą sferą komunikacji z mieszkańcami.
  • Program został przygotowany w taki sposób, aby przekazywana wiedza miała maksymalnie praktyczny charakter. Dlatego większość zajęć będzie prowadzona w formie warsztatowej i polegać będzie na analizowaniu konkretnych przypadków - także takich, które zostały zindywidualizowane i spersonalizowane dla grupy studentów.
  • Kompleksowość programu w połączeniu z warsztatowym, indywidualnym podejściem stanowi o unikalności studium. A uczestnicy po jego ukończeniu posiądą i usystematyzują konkretną, praktyczną wiedzę o najważniejszych aspektach nowoczesnej komunikacji: od strategii, przez bieżące zarządzanie, po skuteczne kampanie i kreowanie pozytywnego wizerunku.

Program - Zarządzanie Strategiczne

Budowanie strategii komunikacyjnych

Marketing terytorialny marki

Rodzaje strategii

Budowanie i zarządzanie zespołami PR-owymi

Zarządzanie kampanią

Język i narzędzia Internetu

Wykorzystanie Big Data i badań statystycznych

Wystąpienia publiczne

Zarządzanie kryzysowe

Warsztaty indywidualne

Program - Zarządzanie Operacyjne

Budowanie strategii komunikacyjnych

Marketing terytorialny marki

Marketing narracyjny w praktyce

Zarządzanie operacyjne zespołami PR-owymi

Media plany i narzędzia marketingowe

Język i narzędzia Internetu

Kampanie Internetowe

Wystąpienia publiczne

Nowoczesne oddziaływanie obrazem

Warsztaty indywidualne

Informacje praktyczne

Miasta:

  • Wrocław
  • Łódź
  • Katowice
  • Kraków

 

Dla kogo?

  • Dla samorządowców i osób publicznych,
  • Menedżerów średniego i wyższego szczebla pracujących w sektorze publicznym, 
  • Dla osób związanych zawodowo ze sferą komunikacji z mieszkańcami. 
  •  

Jak wygląda rekrutacja?

Słuchaczami studium Public Leadership mogą zostać osoby, które spełniają przynajmniej jeden z poniższych warunków: legitymują się dyplomem ukończenia studiów wyższych:

  • licencjackich, inżynierskich lub magisterskich posiadający doświadczenie zawodowe (minimum roczny staż pracy na stanowisku managerskim),
  • posiadają doświadczenie zawodowe w obszarze szeroko pojętej komunikacji w jednostkach samorządu gminnego, jego jednostkach, instytucjach lub spółkach (minimum roczny staż pracy na stanowisku),
  • są radnymi gminnymi, powiatowymi lub wojewódzkimi albo wójtami, burmistrzami, prezydentami miast lub kandydatami na te stanowiska, zasiadają w parlamencie lub będą się ubiegać o mandat posła lub senatora.

Organizacja zajęć:

  • 100% język wykładowy polski
  • 1 semestr, 5 zjazdów
  • zajęcia indywidualne i warsztatowe
  • zajęcia stacjonarne
  • dwudniowe zjazdy (piątek, sobota)
  • studium kończy się indywidualnym warsztatem case-study 

Dyplom

Absolwenci otrzymują dyplom ukończenia studium Public Leadership wydawany przez Instytut Heweliusza. 

 

Opinie o programie
  • Od lat uczę tego, jak skutecznie zarządzać mową ciała. I wiem, że warsztatowe podejście w
    tym obszarze sprawdzi się najlepiej. Na zajęciach pokażę Państwu jak opanować stres i jak
    radzić sobie z prawdziwą tremą. Co zrobić, aby komunikacja niewerbalna i mowa ciała
    skutecznie wspierały wystąpienia publiczne

    Daria Domaradzka-Guzik
    Wykładowca akademicki i trener komunikacji.
  • Miałem okazję pracować z trzema premierami, marszałkiem Sejmu i kilkunastoma
    ministrami. Za każdym razem w tym, co robiliśmy najważniejsze było nie tylko to „co”
    chcemy mówić, ale także było istotne „jak” chcemy to powiedzieć, a przede wszystkim:
    „dlaczego”. Na tych studiach dowiecie się: co, jak i dlaczego

    Edi Pyrek
    Ekspert od kreowania wizerunku.

Co dalej?

Masz pytania? Jesteś zainteresowany? Skontaktuj się z nami!

Formularz kontaktowy

Opiekunowie programu

Wrocław:
Ilona Byra
ilona.byra@instytut-heweliusza.pl
Tel. 507 094 823
Łódź:
Katarzyna Owczarek
katarzyna.owczarek@instytut-heweliusza.pl
Tel. 507 094 690
Katowice:
Paweł Piasecki
pawel.piasecki@instytut-heweliusza.pl
Tel. 692 899 336
Katowice:
Paweł Piasecki
pawel.piasecki@instytut-heweliusza.pl
Tel. 507 094 450