Linkedin - odważ się być marką osobistą Instytut Heweliusza

Linkedin – odważ się być marką osobistą

Poznaj możliwości Linkedina – narzędzia, sposoby komunikacji, prowadzenie profili, opcje reklamowe.

Szkolenie składa się z czterech modułów. Każdy z nich zaplanowano na 1,5 godz. i będzie poświęcony innemu zagadnieniu.

Poprowadzi je Marcin Kwintkiewicz – wykładowca akademicki na Uniwersytecie Łódzkim i Społecznej Akademii Nauk – uczy budowania marki, komunikacji kryzysowej, PR oraz współczesnych mediów, z naciskiem na media społecznościowe.

Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały graficzne oraz dyplom wydawany przez Instytut Heweliusza, jednostki oświatowej wyspecjalizowanej w inicjowaniu, tworzeniu i prowadzeniu unikatowych programów edukacyjnych.

Wywiad z Marcinem Kwintkiewiczem o mediach społecznościowych i komunikacji w samorządzie

Program szkolenia:

  • Moduł 1. LinkedIn – oszlifujemy Twój profil osobisty i firmowy
    Krok po kroku przejdziemy przez wszystkie ustawienia profilu osobistego i firmowego – Twój profil i strona firmowa będą mieć najwyższy poziom. Dla klientów. Ale także dla algorytmów linkedin: zyskasz lepszą widoczność treści.

    - Nagłówek, informacje, polecane, rekomendacje, umiejętności, usługi – jak je wypełnić budując markę osobistą, firmy czy instytucji

    - Wyszukiwarka - największy skarb Linkedin

    - Social Selling Index: co nam mówi i co daje

    - Tryb Autora: jak i kiedy z niego efektywnie korzystać

    - Moja sieć i co się pod nią kryje

  • Moduł 2. LinkedIn – mechanika serwisu, czyli co działa lepiej i dlaczego

    Zrozumiesz jakie treści i formaty działają, a jakich unikać. Pokażę Ci za co można dostać bana, a za co lepsze zasięgi .

    - Algorytm LinkedIn – to co widzisz w newsfeedzie, to Twoje alter ego; czym jest dwell-time?

    - Rodzaje postów – jak sobie z nimi radzić i które formaty są najskuteczniejsze

    - Kiedy publikować?

    - Czy są jeszcze tzw. złote godziny?

    - Grupy czy POD-y?

    - Czy grupy tematyczne są skuteczne?

    - Czy tzw. grupy wsparcia działają?

    - Czy automatyzować działania?

    - Jak robić LIVE?

    - Jak wydawać newsletter - plusy i minusy

    - Jak sprawdzić swoje statystyki?

    - Jak wyszukać odpowiednie osoby?

    - Triki dostępne tylko w aplikacji mobilnej

  • Moduł 3. LinkedIn – framework, czyli treści ułożysz, jak klocki LEGO

    Dowiesz się, jak stworzyć kręgosłup komunikacji na linkedin. Dostaniesz gotową ściągę z tematami, które działają.

    - Warsztaty z copywritingu – najskuteczniejsze techniki pisania i projektowania postów

    - O czym i jak pisać?

    - Opracowanie schematu komunikacji i jego planowanie

    - Narzędzia AI pomagające planować komunikację i materiały graficzne

  • Moduł 4. Mój narzędziownik

    Podzielę się z Tobą wszystkimi narzędziami, z jakich korzystam w pracy social media managera. Przydadzą się nie tylko na linkedin.

    - Różnice między kontem bezpłatnym a Premium

    - Czym jest Linkedin Sales Navigator i do czego służy?

    - Poznasz także: Canva (grafika), Publer (zarządzanie social media), Restream (transmisje na żywo), ChatGPT+ (AI), LeadDelta (zarządzanie wiadomośćiami), Midjourney (AI + grafika), Descript (video + dodawanie napisów), TextExpander.

Kontakt


Instytut Heweliusza Sp. z o.o.
Rynek 5
50-106 Wrocław

biuro@instytut-heweliusza.pl

Napisz do nas