Media o bajce „Ola i Borys idą do szkoły” [PRZEGLĄD PRASY] - Instytut Heweliusza

Media o bajce „Ola i Borys idą do szkoły” [PRZEGLĄD PRASY]

W ubiegłym tygodniu, nakładem ponad 22 tys. egzemplarzy, ukazała się bajka terapeutyczna „Ola i Borys idą do szkoły”. To już druga część opowieści dla ukraińskich dzieci, które znalazły schronienie przed wojną w Polsce i tutaj we wrześniu rozpoczęły edukację w naszych szkołach. Jest efektem współpracy Instytutu Heweliusza, Uniwersytetu SWPS i Uniwersytetu Wrocławskiego.

Pojawienie się odnotowały największe dzienniki w kraju, stacje telewizyjne, rozgłośnie radiowe, a także portale informacyjne. Poniżej publikujemy wykaz publikacji o naszej bajce:

  1. Radio TOK FM: Jak ułatwić dzieciom z Ukrainy odnalezienie się w szkole?
  2. RMF24.pl: “Ola i Borys idą do szkoły”. Przed rokiem szkolnym nowa bajka terapeutyczna
  3. Echo24: Bajka o problemach polskich i ukraińskich dzieci. O co chodzi?
  4. Echo24.tv: Bajka, która zwraca uwagę na codzienność ukraińskich dzieci
  5. Gazeta Wyborcza Wrocław: Bajka terapeutyczna o przygodach dzieci z Ukrainy to książka także dla nauczycieli
  6. Wyborcza.pl Wrocław: Naukowcy z Wrocławia wydali drugą część terapeutycznej bajki o Oli i Borysie. Ma pomóc polskim i ukraińskim uczniom
  7. Wroclaw.pl: Ola i Borys idą do szkoły. Druga część bajki terapeutycznej dla dzieci z Ukrainy
  8. Dziennik Polski: Moc bajek terapeutycznych w pracy z dziećmi. Może ułatwić adaptację w szkole lub przetrwanie traumy
  9. Medycyna Praktyczna: Bajka terapeutyczna dla dzieci z Ukrainy
  10. Play Kraków News: Rozmowa o bajce terapeutycznej “Ola i Borys idą do szkoły” z jej twórcami
  11. Radio Rodzina: Druga część bajki terapeutycznej ułatwi dzieciom z Ukrainy odnalezienie się w szkole
  12. Dziennik Bałtycki: Moc bajek terapeutycznych w pracy z dziećmi. Może ułatwić adaptację w szkole lub przetrwanie traumy
  13. Kurier Poranny: Moc bajek terapeutycznych w pracy z dziećmi. Może ułatwić adaptację w szkole lub przetrwanie traumy
  14. Echo Dnia: Moc bajek terapeutycznych w pracy z dziećmi. Może ułatwić adaptację w szkole lub przetrwanie traumy
  15. Współczesna: Moc bajek terapeutycznych w pracy z dziećmi. Może ułatwić adaptację w szkole lub przetrwanie traumy
  16. Gazeta Lubuska: Moc bajek terapeutycznych w pracy z dziećmi. Może ułatwić adaptację w szkole lub przetrwanie traumy
  17. Głos Pomorza: Moc bajek terapeutycznych w pracy z dziećmi. Może ułatwić adaptację w szkole lub przetrwanie traumy
  18. Dziennik Nowiny: Moc bajek terapeutycznych w pracy z dziećmi. Może ułatwić adaptację w szkole lub przetrwanie traumy
  19. Gazeta Pomorska: Moc bajek terapeutycznych w pracy z dziećmi. Może ułatwić adaptację w szkole lub przetrwanie traumy
  20. Głos Szczeciński: Moc bajek terapeutycznych w pracy z dziećmi. Może ułatwić adaptację w szkole lub przetrwanie traumy
  21. Nowości: Moc bajek terapeutycznych w pracy z dziećmi. Może ułatwić adaptację w szkole lub przetrwanie traumy
  22. Gazeta Wrocławska: Moc bajek terapeutycznych w pracy z dziećmi. Może ułatwić adaptację w szkole lub przetrwanie traumy
  23. Dziennik Łódzki: Moc bajek terapeutycznych w pracy z dziećmi. Może ułatwić adaptację w szkole lub przetrwanie traumy
  24. Tygodnik Ostrołęcki: Moc bajek terapeutycznych w pracy z dziećmi. Może ułatwić adaptację w szkole lub przetrwanie traumy
  25. Express Ilustrowany: Moc bajek terapeutycznych w pracy z dziećmi. Może ułatwić adaptację w szkole lub przetrwanie traumy
  26. Głos Wielkopolski: Moc bajek terapeutycznych w pracy z dziećmi. Może ułatwić adaptację w szkole lub przetrwanie traumy
  27. Gazeta Krakowska: Moc bajek terapeutycznych w pracy z dziećmi. Może ułatwić adaptację w szkole lub przetrwanie traumy
  28. i.pl: Moc bajek terapeutycznych w pracy z dziećmi. Może ułatwić adaptację w szkole lub przetrwanie traumy
  29. Bomega: ”Ola i Borys idą do szkoły”. Przed rokiem szkolnym nowa bajka terapeutyczna
  30. Radio Rodzina: Powstała kontynuacja bajki terapeutycznej dla dzieci ukraińskich i polskich
  31. Doba.pl: Nowa odsłona bajki terapeutycznej dla dzieci z Ukrainy już dostępna [Wideo]